امروز :دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰
دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، تحقیق
دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، تحقیق
نام محصول:   تحقیق بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان متقلب و تقلب آنها در مدرسه راهنمایی والفجر منطقه ۱۸ تهران
کد محصول:   1375
قیمت محصول:   4800 تومان
تعداد صفحه:   27 صفحه - ورد: قابل ویرایش
حجم فایل:   247 کیلوبایت
پسورد:   ندارد
دانلود تحقیق بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان متقلب و تقلب آنها در مدرسه راهنمایی والفجر منطقه 18 تهران
در صورت نیاز به راهنمایی با پشتیبانی سایت آقای شیرزاد 09198008060 تماس برقرار نمائید پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیلات اگر به هر دلیلی امکان خرید آنلاین را ندارید می توانید از طریق کارت به کارت و فایل مورد نظرتان را به ایمیلتان ارسال میکنیم..
دانلود:  
قیمت محصول:   4800 تومان
تعداد صفحه:   27 صفحه - ورد: قابل ویرایش
دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
امکان خرید با کلیه کارت های عضو شتاب
و همچنین فایل بصورت ورد قابل ویرایش می باشد

دانلود تحقیق بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان متقلب و تقلب آنها در مدرسه راهنمایی والفجر منطقه ۱۸ تهران

در این تحقیق به بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان متقلب و تقلب آنها در مدرسه راهنمایی والفجر منطقه ۱۸ تهران پرداخته شده است، بطور کلی می توان گفت که یکی از دلایل تقلب در نزدیک دانش آموزان اضطراب است لذا بدین جهت دست به این تحقیق دست  زدیم مطالبی که پی می آید خواننده را در فرایند این پژوهش بیشتر آشنا خواهد نمود.

راه کارهایی جهت کاهش این مسئله ارائه خواهد داد در ضمن در بیشتر مواقع دیده شده که توقع بیش حد والدین و اطرافیان و یا رقابت های ناصحیح بین دانش آموزان باعث تقلب می شود و دلیل دیگر عدم توانی فرد در یادگیری و همچنین عدم تدریس خوب این عوامل را بیشتر تجدید می کند با شناسایی این عوامل و با تکیه به تجربه های فردی و علمی و دانشهای روز و کمک گرفتن از نظریات روانشناسان مختلف راه حلهای ارایه شده و تا حد زیادی این تحقیق نتیجه مثبت داشته که امیدوارم در مسایل آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

مقدمه

اولین ارتباط کودک با اجتماع از زمانی آغاز می شود که او به قصد رفتن به مدرسه از منزل خارج می شود و او از آنجا با اجتماعش ارتباط برقرار کرده و تحت تاثیر جامعه قرار می گیرد و عهده دار نقشی در جامعه می گردد و طی سالیان متمادی زندگیش با مشکلات متعددی سر و کار می یابد و دست و پنجه نرم می کند. یکی از این مشکلات که از سن ۶ سالگی به بعد پیوسته با افراد سروکار دارد و در دوره های مختلف تحصیلی او روی می دهد امتحان است، امتحان به معنی آزمون و آزمایش کردن می باشد.

منظور ما در این مقوله به امتحاناتی است که از کسانی که مشغول به امر تحصیل بودنده اند آزمونی به عمل می آید تا به قوانین تا به توانایی ها و آموخته های فرد آنان پی ببرند و اجازه ارتقاء آن محصل به مراقبت بالاتر تحصیل بدهند. لذا در این بین از امور جدایی ناپذیر با امتحان مسئله تقلب است که توجه پژوهشگران و متخصصان علوم تربیتی را به خود جلب توجه کرده است.

به عنوان یکی از مشکلات تعلیم و تربیت مطرح بوده است، چرا که تقلب رفتاری غیر اخلاقی بوده و روشی که بتواند میزان آن را کاهش دهد، تاثیر به سزایی در امر تعلیم و تربیت خواهد داشت همچنین باید تذکر داد که تمایل انسان ها به تقلب در بروز و شیوع اضطراب بی تاثیر نبوده است ، و به دلیل آنکه انسان از لحاظه ورود به عرصه گیتی با اضطراب آشنا می گردد و اضطراب را تجربه می کند و دائماً با آن سروکار دارد ما را را بر آن داشت تا در زمینه اضطراب و تقلب دست به این تحقیق زنیم، مطالبی که در پی می آید.

بیان مسئله

از جمله مشکلاتی که انسان ها در طول زندگی با آن دست پنجه نرم می کنند و همواره در روح و روان آنان تاثیر می گذارد امتحان است و به وسیله امتحان دادن است که فرد می تواند به پیشرفت های بالاتر دست یابد، چرا که بدین وسیله به اطلاعات های وی پی خواهد برد. به منظور دست یافتن به این پیشرفت ها، ممکن است از روش ها نادرست بهره جوید که یکی از این روش ها تقلب است. متاسفانه مشاهده می شود تقلب در قشر بیشتر دانش آموزان شایعه شده و نوع ارزشیابی را تا حدودی زیر سئوال برده است.

این مسئله در بین دانش آموزان در سطوح مختلف دیده می شود و این یک فرهنگ بدی است که در جامعه ما دارد تبدیل به عنوان ارزش اجتماعی می شود . که با این قضیه به شکل علمی و تجربی باید برخورد کرد نه به شکل قهرآمیز علت ها را شناسایی کرد و با علل های مختلف برخورد کرد.

فهرست مطالب

چکیده…………………………………………………………………………………………… ۱

مقدمه…………………………………………………………………………………………….. ۲

فصل اول: کلیات تحقیق

بیان مسئله……………………………………………………………………………………….. ۴

اهداف تحقیق………………………………………………………………………………….. ۵

ضرورت انجام تحقیق………………………………………………………………………… ۵

فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………….. ۶

تعیین و تعریف متغیرهای در مورد مطالعه………………………………………………….. ۶

فصل دوم: پیشینه تحقیق

پیشینه نظری تحقیق……………………………………………………………………………. ۹

پیشینه علمی تحقیق…………………………………………………………………………. ۱۱

تحقیق در زمینه تقلب……………………………………………………………………….. ۱۱

فصل سوم: روش تحقیق

روش تحقیق………………………………………………………………………………….. ۱۴

روش اجرای تحقیق…………………………………………………………………………. ۱۴

جامعه آماری…………………………………………………………………………………. ۱۵

حجم نمونه تحقیق………………………………………………………………………….. ۱۵

شیوه نمونه گیری……………………………………………………………………………. ۱۶

ابزارهای جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………. ۱۶

شیوه آماری تحقیق و آزمون فرضیه ها و چگونگی آزمون فرضیه ها                    ۱۷

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………… ۲۰

الف) توصیف اطلاعات جمع آوری…………………………………………………….. ۲۰

ب) آزمون فرضیه ها………………………………………………………………………… ۲۱

فصل پنجم: نتیجه گیری

نتایج تحقیق………………………………………………………………………………….. ۲۳

پیشنهادات…………………………………………………………………………………….. ۲۴

منابع و مأخذ………………………………………………………………………………….. ۲۵

پیوست

پرسشنامه………………………………………………………………………………………. ۲۶

برای دسترسی سریع به لیست پایان نامه های سایت و جستجو بین آنها در بالای همین صفحه به لینک لیست پایان نامه های موجود بروید.
نام محصول:   تحقیق بررسی رابطه بین میزان اضطراب دانش آموزان متقلب و تقلب آنها در مدرسه راهنمایی والفجر منطقه ۱۸ تهران
دانلود:  
قیمت محصول:   4800 تومان
تعداد صفحه:   27 صفحه - ورد: قابل ویرایش
آدرس پست الکترونیکی بدون www و به شکل زیر وارد نمائید:
example@gmail.com
example1@yahoo.com
بجای example نام ایمیل خود را وارد میکنید
دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
امکان خرید با کلیه کارت های عضو شتاب
و همچنین فایل بصورت ورد قابل ویرایش می باشد
>> اگر به هر دلیلی پروژه، پایان نامه، تحقیقات مورد نظر را پیدا نکردید می توانید با پشتیبانی سایت تماس برقرار نمائید، در صورت موجود بودن برای شما ارسال می کنیم. <<