امروز :سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹
دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، تحقیق
دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، تحقیق
نام محصول:   پایان نامه بررسی میزان مسئولیت پذیری در خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی مدارس عادی و غیرانتفاعی در شهرستان نیشابور
کد محصول:   765
قیمت محصول:   14800 تومان
تعداد صفحه:   99 صفحه - ورد: قابل ویرایش
حجم فایل:   696 کیلوبایت
پسورد:   ندارد
دانلود پایان نامه بررسی میزان مسئولیت پذیری در خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی مدارس عادی و غیرانتفاعی در شهرستان نیشابور
در صورت نیاز به راهنمایی با پشتیبانی سایت آقای شیرزاد 09198008060 تماس برقرار نمائید پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیلات.
دانلود:  
قیمت محصول:   14800 تومان
تعداد صفحه:   99 صفحه - ورد: قابل ویرایش
دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
امکان خرید با کلیه کارت های عضو شتاب
و همچنین فایل بصورت ورد قابل ویرایش می باشد

دانلود پایان نامه بررسی میزان مسئولیت پذیری در خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی مدارس عادی و غیرانتفاعی در شهرستان نیشابور

آموزش مسئولیت پذیری در خانواده به کودکان نیازمند جوی خاص در خانه و مدرسه است. بایستی شرایطی فراهم کرد تا کودکان و نوجوانان، ابزارهای نگرش و ارزشیابی پیدا کنند تا به کمک آنها بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. تصمیماتی که آنان را در این دنیای پیچیده به سوی زندگی بارور و رضایت بخش رهنمون کند.

انسانهای امروز بیش از بیش نیازمند پذیرش مسئولیت برای زندگی و سرنوشت خود هستند و این امر میسر نمی شود مگر اینکه مبنای آموزش و پرورش آنها مبتنی بر افزایش درک کودکان و نوجوانان در مورد نقش خود آنها به تعیین سرنوشت و ساخت کیفیت زندگیشان باشد و برای رسیدن به این اهداف، سعی و کوشش و برنامه ریزی دقیق لازم است.

آغاز زندگی اجتماعی کودک

همانطور که می دانیم انسان اجتماعی متولد شده و از زمانی که کودک به مادرش مهر می ورزد و یا به دیگران احساس عشق، حد و یا دشمنی می کند، اجتماعی است. روان شناسان تربیت اولیه را در شکل گیری شخصیت کودک بسیار مؤثر دانسته اند.

فروید اولین کسی که نقش نخستین تربیت را در تشکیل شخصیت کودک عنوان کرد، و جامعه شناسان را بر آن داشت تا از این دریچه به افراد و گذشتۀ آنان بنگرند و به تحصیل آن بپردازند. چرا که شخصیت هر فرد از ترکیب دو زمینه فطری و اکتسابی صورت می پذیرد. بدین معنا که بعضی از خصوصیات زمینه وراث و ژنتیکی دارند و برخی از آنها اکتسابی است.

رفع نیازهای زیستی نوزاد و گرفتن پستان مادر و مکیدن و شیرخوردن، خوابیدن و نظایر آن، به طور غریزی و بدون آموزش صورت می پذیرد. ولی در زمان اندک، زمانی که کودک دست خود را برای گرفتن اشیاء (خوب یا بد، خطرناک و یا بی خطر) دراز می کند، وقتی که سراپا ایستاده آهنگ راه رفتن می کند، آموزش و پرورش اهمیت و ضرورت خود را می نمایاند، در این موقع است که مرحله ی یادگیری کودک آغاز می گردد.

اساس یادگیری اجتماعی کودک که با مشکلات آموزشی نیز توأم است. از وقتی شروع می شود که با دیگری مواجه می گردد. یعنی اولین برخورد وی با افراد غیر از والدینش، یا افرادی چون خودش که تا کنون در ذهن و تصورش نبوده است.

مهمترین مراحل تحول شخصیت اجتماعی کودکان از نظر مید

به عقیده مید کودک طی دو مرحله شخصیت اجتماعی و خودش شکل می گیرد که عبارتند از مرحلۀ نمایشی و مرحله بازی. کودک در مرحلۀ نمایش نقشهای آدمهایی که برایش مهم هستند، مانند پدر، مادر، برادر، یا خواهر را یاد می گیرد و از این طریق نقشهای متنوعی را به نمایش می گذارد و خودش را در نقشهای گوناگون می بیند که در آینده بخشی از شخصیت و خود اجتماعی او را می سازند.

اما در این مرحله، کودک هر یک از این نقشها را به گونه ای جداگانه و بدون ارتباط متقابل آنها فرا می گیرد. هر کودکی برای آن که ادراک یکپارچه تر و منسجم تری از خود و جامعه اش به دست آورد، باید علاوه بر مرحلۀ نمایشی مرحلۀ بازی را نیز پشت سر گذارد تا به خود و شخصیت اجتماعی کاملی دست یابد. در این مرحله، کودک چشم انداز فراگیری از نقشهای گوناگون اجتماعی را در قالب یک جامعیت یکپارچه و تعمیم یافته به دست می آورد و در نتیجه، به ادراک منسجم تری از خود نیز دست می یابد.

جامعه پذیری

افراد جدیدی که به جامعه می پیوندند (مثلاً نوزادان) ضرورتاً باید با هنجارها، معیارها، ضوابط و ارزشهای اجتماعی و فرهنگی جامعه آشنا شده و خود را با آنها همساز و هماهنگ نمایند. فرایند و جریانی که از طریق آن عناصر فرهنگی و اجتماعی به افراد جدید هر جامعه منتقل شده و در درون آن جایگزین می شوند را جامعه پذیری می نامند. جامعه پذیری جریانی است که الگوها، مفاهیم اجتماعی، ضوابط رفتاری، زبان، ارزشهای فرهنگی و هنجارهای گروهی را به افراد جامعه انتقال می دهد.

کودکی که در یک جامعه متولد می شود، از هر گونه شناخت از محیط پیرامون (از جمله محیط اجتماعی) تهی و خالی است. روابط او با والدین و اطرافیان، بتدریج معیارها و مفاهیم زندگی اجتماعی را (در ذهن) او تعبیه می کنند و کودک را به موجودی اجتماعی و همساز با عناصر مختلف حیات اجتماعی تبدیل می نمایند. این جریان را جامعه پذیری می خوانند.

جامعه پذیری در هر جامعه یا از طریق نهادها و سازمانهای اجتماعی، فرهنگی با برنامه ریزی و به طریقی هدفمند صورت می گیرد (نظیر خانواده و مدرسه) و یا به صورت خود بخودی (غیر برنامه ریزی شده) از طریق خود فرد بدست می آید (از طریق گروههای همبازی و …).

عوامل یا کارگزاران جامعه پذیری

فرآیند جامعه پذیری در بر گیرندۀ تأثیرات متفاوتی است که در طول زندگی بر فرد وارد می آید مهمترین این تأثیرات عبارت است از تأثیر عوامل (کارگزاران) جامعه پذیری یعنی افراد، گروه ها و نهادهای مهمی که وضعیت های ساختی را، که جامعه پذیری درون آنها رخ می دهد، فراهم  می سازند. چهار عامل از عوامل یاد شده یعنی خانواده، مدرسه، گروه همسالان و وسایل ارتباط جمعی بویژه در جوامع نوین حائز اهمیت می باشند زیرا که عوامل مذکور به طور مداوم و مؤثر بر هر کسی تأثیر می گذارند.

مدرسه عامل یا کارگزاری است که رسماً توسط جامعه موظف به اجتماعی کردن نوجوانان در زمینۀ مهارتها و ارزشهای خاصی گردیده است.

در مجموعه مدرسه، نوجوان برای اوّلین بار تحت نظارت مستقیم کسانی که خویشاوند او نیستند قرار می گیرد. پس از این دیگر کودک در مدرسه به عنوان فردی مخصوص و شناخته شده محسوب نمی شود بلکه او اکنون یکی از افراد گروه دانش آموزان است و تابع همان مقررات و انتظاراتی است که هر فرد دیگر تابع آنها می باشد.

موفقیتها یا شکستهای تحصیلی و چگونگی رفتار شخصی بخشی از سوابق رسمی و همیشگی فرد می شود و کودکان مدرسه ای می آموزند که خود را با همان معیار هایی که دیگران در مورد آنها بکار می برند، ارزیابی کنند. مشارکت در زندگی مدرسه همچنین وابستگی و اتکای کودکان را به خانواده کاهش می دهد و ارتباطات جدیدی با جامعه بزرگتر که ورای خانواده قرار دارد، ایجاد می کنند.

اجتماعی شدن

اجتماعی شدن فرایندی است که طی آن کودک ناتوان به تدریج به شخص خود آگاه، دانا و ورزیده در شیوه های فرهنگی که در آن متولد گردیده است تبدیل می شود. اجتماعی شدن نوعی برنامه ریزی فرهنگی نیست که در آن کودک تأثیراتی را که با آنها برخورد می کند به طور انفعالی جذب نماید. حتی کودک نوزاد نیازها و خواستهایی دارد که بر رفتار کسانی که مسئول مراقبت از او هستند تأثیرمی گذارد.

اجتماعی شدن نسلهای مختلف را به یکدیگر پیوند می دهد. تولد یک کودک زندگی کسانی را که مسئول پرورش او هستند تغییر می دهد و در نتیجه آنها خودشان فرایند های یادگیری جدیدی را تجربه می کنند. تجربة پدر و مادری معمولاً فعالیتهای بزرگترها را به کودکان برای بقیة زندگی هر دو پیوند می دهد. بدیهی است بزرگترها هنگامی که پدربزرگ و مادر بزرگ می شوند، هنوز پدر و مادر باقی می مانند، و بدین سان یک رشته روابط دیگری را به وجود می آورند که نسلهای مختلف را به هم پیوند می دهد.

یادگیری فرهنگی

اگرچه فرایند یادگیری فرهنگی در دوران بچگی و اوایل کودکی شدیدتر از دوره های بعدی است، یادگیری و سازگاری در سراسر دور زندگی ادامه می یابد. اجتماعی شدن فرایندی است که به انسان، راههای زندگی کردن در جامعه را می آموزد و شخصیت می دهد و ظرفیتهای او را در جهت انجام وظایف فردی و به عنوان عضو جامعه، توسعه می بخشد.

در آغاز زندگی، کودک از دیگران فرا می گیرد که چه رفتارهایی از او انتظار می رود و او دارای چه نوع شخصیتی است. مثال (۱) کودکی که برای نخستین بار وارد دبستان می شود، نخستین تماس جدی خود را با یک سازمان رسمی اجتماعی شدن برقرار می کند، اما حتی پیش از این دوران نیز کودک از طریق مناسبات متقابلی که در خانه و با اعضای گروههای همبازی خود داشته، تا حدی اجتماعی شده است.

چنانچه کودک بر طبق رفتار های مورد انتظار عمل کند، آنگاه در همة موارد مشابه از اقبال و پاداش دیگران برخوردار می شود امّا چنانچه کودک بر خلاف انتظارات گروه رفتار کند، احتمالاً چنین رفتاری طرد او از گروه را در پی خواهد داشت.

تأثیر هنجار ها بر اجتماعی شدن فرد

از آنجا که انسان به غرایز بسیار متنوعی مجهز نشده است، برای آنکه بتواند به حیات خود ادامه دهد، بناچار می آموزد که چگونه به دیگران بپیوندد و حتی برای رفع بنیادی ترین نیازهای خود با آنها همکاری کند. آنچه همکاری های میان افراد بشر و وابستگی متقابل آنها به یکدیگر را ممکن می سازد، نظامی از الگوهای رفتار آموخته است که دیگر اعضای یک فرهنگ در آن سهیم هستند. این الگوهای رفتار مشترک یا معیارهای رفتار را هنجار می نامند. کودک، از سنین بسیار پایین، هنجارهای فرهنگی تأیید شده را کسب می کند و با این کار در فرایند اجتماعی شدن قرار می گیرد.

دوران کودکی

خانواده معمولاً یکی از عوامل عمده اجتماعی شدن از دوران کودکی تا نوجوانی و پس از آن است. که به صورت یک سلسله مراحل پی در پی رشد و تکامل، نسلها را به یکدیگر مربوط می سازد. خانواده ها و جایگاهای، مختلفی در چارچوب کلی نهادهای یک جامعه دارند. در بیشتر جوامع سنتی، خانواده ای که فرد در آن متولد می شود تا اندازه زیادی تعیین کننده موقعیت اجتماعی فرد در بقیه زندگانیش است.

در جوامع امروزی غربی، موقعیت اجتماعی به این ترتیب در هنگام تولد به ارث برده نمی شود. با وجود این منطقه و طبقه اجتماعی خانواده ای که فرد در آن متولد می شود بر الگو های اجتماعی شدن به شدت تأثیر می گذارند کوکان شیوه های رفتار ویژه و مادر شان یا دیگران را در همسایگی یا اجتماع محلی اشان فرا می گیرند.

روابط همسالان

اهمیت خانواده در اجتماعی شدن کاملاً آشکار است، زیرا تجربۀ کودک و طفل بسیار خردسال کم وبیش منحصراً در درون آن شکل می گیرد. امّا اینکه گروههای همسالان تا چه اندازه مهّم هستند، به ویژه برای آن دسته از ما که در غرب زندگی می کنیم، چندان آشکار نیست . با وجود این ، حتّی بدون طبقات سنی رسمی، کودکان بالاتر از ۴یا۵ سال معمولاً وقت زیادی را در کنار دوستان همسال خود صرف می کنند. با در نظر گرفتن نسبت بالای زنانی که اکنون جزء نیروی کار هستند، و فرزندان خردسالشان در مراکز مراقبت روزانه با همدیگر به سر می برند.

یک کودک قوی، یا از نظر جسمانی نیرومند ممکن است تا اندازه ای سعی کند بر دیگران تسلط یابد. با وجود این چون روابط همسالان بر پایۀ رضایت متقابل استوار است، و نه بر پایۀ وابستگی ای که ذاتی موقعیت خانوادگی است ناچار باید میزان زیادی بده و بستان وجود داشته باشد. پیاژه خاطر نشان می سازد که، والدین به واسطۀ قدرتشان قادرند (به درجات متفاوت) قواعد رفتار را به فرزندانشان تحمیل کنند. بر عکس، در گروههای همسالان کودک زمینۀ کنش متقابل متفاوتی را کشف می کند، که در آن می توان قواعد رفتار را مورد آزمون و کاوش قرار داد.

روابط همسالان اغلب در سراسر زندگی شخصی اهمیت خود را حفظ می کند. به ویژه در نواحی ای که تحرک اجتماعی زیاد نیست، افراد ممکن است در بیشتر یا همۀ زندگیشان عضو یک جرگه غیر رسمی بوده یا یک گروه از دوستان را حفظ کنند. حتی در جایی که این گونه نباشد باز احتمال دارد که روابط گروه همسالان فراتر از دوران کودکی و نوجوانی تأثیر مهمی داشته باشد. گروههای غیر رسمی افرادی که در سنین مشابهی هستند در محل کار، یا در حوزه های دیگر، معمولاً در شکل دادن به نگرشها و رفتار افراد اهمیت پایداری دارد.

مدارس

آموزش در مدرسه یک فرآیند رسمی است، یک برنامه معین از دروسی که باید فرا گرفته شوند وجود دارد. با وجود این مدارس از جنبه های ظریف تری عوامل اجتماعی شدن نیز هستند. در کنار برنامه ی آموزش رسمی چیزی که بعضی جامعه شناسان آن را برنامه آموزشی پنهان نامیده اند وجود دارد که یادگیری کودکان را مشروط می کند (ر.ک. به فصل ۱۳؛ آموزش و پرورش، ارتباطات و رسانه های همگانی).

از کودکان انتظار می رود یاد بگیرند که در کلاس آرام باشند، به موقع در کلاس حاضر شوند. مقررات انضباطی مدرسه را رعایت کنند. از آنها خواسته می شود اقتدار معلمان را بپذیرند و نسبت به آن پاسخگو باشند. واکنش های معلمان نیز بر انتظاراتی که کودکان از خودشان دارند تأثیر می گذارد. اینها به نوبه ی خود، با تجربۀ شغلی آنها هنگامی که مدرسه را ترک می گویند پیوند پیدا می کند. گروههای همسالان اغلب در مدرسه تشکیل می شوند، و نظام طبقه بندی کودکان در کلاسها بر حسب سن تأثیر آنها را تقویت می کند.

فهرست مطالب

فصل اول: تعاریف و مفاهیم

مقدمه…………………………………………………………………………………………………… ۲

آغاز زندگی اجتماعی کودک……………………………………………………………………… ۳

مهمترین مراحل تحول شخصیت اجتماعی کودکان از نظر مید…………………………….. ۵

جامعه پذیری…………………………………………………………………………………………. ۶

عوامل یا کارگزاران جامعه پذیری……………………………………………………………….. ۷

عوامل دیگر ………………………………………………………………………………………….. ۸

هدفهای جامعه پذیری……………………………………………………………………………… ۹

اجتماعی شدن……………………………………………………………………………………….. ۱۰

پاسخ به این سؤال که آیا انسان اجتماعی است؟……………………………………………… ۱۲

گونه های اجتماعی شدن…………………………………………………………………………… ۱۳

تأثیر هنجارها بر اجتماعی شدن فرد…………………………………………………………….. ۱۳

اهداف اجتماعی شدن………………………………………………………………………………. ۱۴

عوامل اجتماعی شدن……………………………………………………………………………….. ۱۴

خانواده………………………………………………………………………………………………… ۱۵

روابط همسالان………………………………………………………………………………………. ۱۷

مدارس………………………………………………………………………………………………… ۱۹

رسانه های همگانی…………………………………………………………………………………. ۲۰

سایر عوامل اجتماعی شدن………………………………………………………………………… ۲۲

باز اجتماعی شدن…………………………………………………………………………………… ۲۳

روشهای پرورش مسئولیت پذیری و رشد عزت نفس……………………………………… ۲۴

فصل دوم: چهارچوب عملی تحقیق

موضوع تحقیق……………………………………………………………………………………….. ۲۷

اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………… ۲۷

هدف کلی…………………………………………………………………………………………….. ۲۷

هدف جزئی………………………………………………………………………………………….. ۲۷

طرح مسئله تحقیق………………………………………………………………………………….. ۲۸

فرضیات………………………………………………………………………………………………. ۲۹

جامعه آماری…………………………………………………………………………………………. ۲۹

واحد آماری………………………………………………………………………………………….. ۳۰

روش نمونه گیری و حجم نمونه…………………………………………………………………. ۳۰

روش تحقیق…………………………………………………………………………………………. ۳۰

تعاریف و مفاهیم……………………………………………………………………………………. ۳۱

اجتماعی شدن……………………………………………………………………………………….. ۳۱

جامعه پذیری…………………………………………………………………………………………. ۳۱

خانواده………………………………………………………………………………………………… ۳۱

مدرسه…………………………………………………………………………………………………. ۳۱

معلم……………………………………………………………………………………………………. ۳۱

شخصیت اجتماعی………………………………………………………………………………….. ۳۲

مسئولیت پذیری…………………………………………………………………………………….. ۳۲

پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………. ۳۳

مسئولیت آموزش ارزش ها وظیفه همه نیروهای تربیتی جامعه……………………………. ۳۳

قشر بندی اجتماعی در مدارس دولتی و غیر انتفاعی:

و رابطه آن با عملکرد تحصیلی…………………………………………………………………. ۳۳

نتایج پژوهش………………………………………………………………………………………… ۳۵

فصل سوم: توصیف یافته های آماری

جدول و نمودار ۱-۱: توزیع پاسخگویان بر حسب سن در مدارس دولتی……………. ۳۷

جدول و نمودار ۲-۱: توزیع پاسخگویان بر حسب سن در مدارس غیرانتفاعی………. ۳۷

جدول و نمودار ۱-۲: توزیع پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی:

در مدارس دولتی…………………………………………………………………………………… ۳۸

جدول و نمودار ۲-۲: توزیع پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی:

در مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………………………………….. ۳۸

جدول و نمودار ۱-۳: توزیع پاسخگویان بر حسب تعداد نفرات خانواده:

در مدارس دولتی…………………………………………………………………………………… ۳۹

جدول و نمودار ۲-۳: توزیع پاسخگویان بر حسب تعداد نفرات خانواده:

در مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………………………………….. ۳۹

جدول و نمودار ۱-۴: توزیع پاسخگویان بر حسب فرزند چندم خانواده:

در مدارس دولتی…………………………………………………………………………………… ۴۰

جدول و نمودار ۲-۴: توزیع پاسخگویان بر حسب فرزند چندم خانواده:

در مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………………………………….. ۴۰

جدول و نمودار ۱-۵: توزیع پاسخگویان بر حسب درآمد خانواده:

در مدارس دولتی…………………………………………………………………………………… ۴۱

جدول و نمودار ۲-۵: توزیع پاسخگویان بر حسب درآمد خانواده:

در مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………………………………….. ۴۱

جدول و نمودار ۱-۶: توزیع پاسخگویان بر حسب شغل مادر:

در مدارس دولتی…………………………………………………………………………………… ۴۲

جدول و نمودار ۲-۶: توزیع پاسخگویان بر حسب شغل مادر:

در مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………………………………….. ۴۲

جدول و نمودار ۱-۷: توزیع پاسخگویان بر حسب شغل پدر:

در مدارس دولتی…………………………………………………………………………………… ۴۳

جدول و نمودار ۲-۷: توزیع پاسخگویان بر حسب شغل پدر:

در مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………………………………….. ۴۳

جدول و نمودار ۱-۸: توزیع پاسخگویان بر حسب:

میزان تحصیلات پدر در مدارس دولتی……………………………………………………….. ۴۴

جدول و نمودار ۲-۸: توزیع پاسخگویان بر حسب:

میزان تحصیلات پدر در مدارس غیرانتفاعی………………………………………………….. ۴۴

ادامه فصل سوم: توصیف یافته های آماری

جدول و نمودار ۱-۹: توزیع پاسخگویان بر حسب:

میزان تحصیلات مادر در مدارس دولتی………………………………………………………. ۴۵

جدول و نمودار ۲-۹: توزیع پاسخگویان بر حسب:

میزان تحصیلات مادر در مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………. ۴۵

جدول و نمودار ۱-۱۰: توزیع پاسخگویان بر حسب:

محل زندگی در مدارس دولتی………………………………………………………………….. ۴۶

جدول و نمودار ۲-۱۰: توزیع پاسخگویان بر حسب:

محل زندگی در مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………………….. ۴۶

جدول و نمودار ۱-۱۱: توزیع پاسخگویان بر حسب:

نوع مالکیت مسکونی در مدارس دولتی………………………………………………………. ۴۷

جدول و نمودار ۲-۱۱: توزیع پاسخگویان بر حسب:

نوع مالکیت مسکونی در مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………. ۴۷

جدول و نمودار ۱-۱۲: توزیع پاسخگویان بر حسب:

مراجعه والدین به مدارس در مدارس دولتی…………………………………………………. ۴۸

جدول و نمودار ۲-۱۲: توزیع پاسخگویان بر حسب:

مراجعه والدین به مدارس در مدارس غیرانتفاعی……………………………………………. ۴۸

جدول و نمودار ۱-۱۳: توزیع پاسخگویان بر حسب:

شرکت والدین در جلسات در مدارس دولتی……………………………………………….. ۴۹

جدول و نمودار ۲-۱۳: توزیع پاسخگویان بر حسب:

شرکت والدین در جلسات در مدارس غیرانتفاعی………………………………………….. ۴۹

جدول و نمودار ۱-۱۴: توزیع پاسخگویان برحسب رسیدگی والدین:

به وضع درسی دانش آموزان در مدارس دولتی……………………………………………… ۵۰

جدول و نمودار ۲-۱۴: توزیع پاسخگویان بر حسب:

رسیدگی به وضع درسی دانش آموزان در مدارس غیردولتی……………………………… ۵۰

ادامه فصل سوم: توصیف یافته های آماری

جدول و نمودار ۱-۱۵: توزیع پاسخگویان بر حسب:

محیطی توام با آرامش در مدارس دولتی……………………………………………………… ۵۱

جدول و نمودار ۲-۱۵: توزیع پاسخگویان بر حسب:

محیطی توأم با آرامش در مدارس غیردولتی…………………………………………………. ۵۱

جدول و نمودار ۱-۱۶: توزیع پاسخگویان بر حسب:

تشویق والدین در تصمیم گیری در مدارس دولتی…………………………………………. ۵۲

جدول و نمودار ۲-۱۶: توزیع پاسخگویان بر حسب:

تشویق والدین در تصمیم گیری در مدارس غیردولتی……………………………………… ۵۲

جدول و نمودار ۱-۱۷: توزیع پاسخگویان بر حسب:

میانگین معدل در مدارس دولتی………………………………………………………………… ۵۳

جدول و نمودار ۲-۱۷: توزیع پاسخگویان بر حسب:

میانگین معدل در مدارس غیردولتی……………………………………………………………. ۵۳

جدول و نمودار ۱-۱۸: توزیع پاسخگویان بر حسب:

سر مشق مسئولیت پذیریشان در مدارس دولتی…………………………………………….. ۵۴

جدول و نمودار ۲-۱۸: توزیع پاسخگویان بر حسب:

سر مشق مسئولیت پذیریشان در مدارس غیردولتی…………………………………………. ۵۴

جدول و نمودار ۱-۱۹: توزیع پاسخگویان بر حسب:

نوع مسئولیت دانش آموزان در مدارس دولتی……………………………………………….. ۵۵

جدول و نمودار ۲-۱۹: توزیع پاسخگویان بر حسب:

نوع مسئولیت دانش آموزان در مدارس غیردولتی…………………………………………… ۵۵

جدول و نمودار ۱-۲۰: توزیع پاسخگویان بر حسب چگونگی کمک:

به انجام مسئولیت دانش آموزان توسط کادر مدرسه در مدارس دولتی…………………. ۵۶

جدول و نمودار ۲-۲۰: توزیع پاسخگویان بر حسب چگونگی کمک:

به انجام مسئولیت دانش آموزان توسط کادر مدرسه در مدارس غیردولتی…………….. ۵۶

جدول و نمودار ۱-۲۱: توزیع پاسخگویان بر حسب:

عوامل شناخت در مسئولیتها در مدارس دولتی………………………………………………. ۵۷

جدول و نمودار ۲-۲۱: توزیع پاسخگویان بر حسب:

عوامل شناخت در مسئولیتها در مدارس غیردولتی………………………………………….. ۵۷

جدول و نمودار ۱-۲۲: توزیع پاسخگویان بر حسب:

تأثیر رسانه گروهی در مدارس دولتی………………………………………………………….. ۵۸

جدول و نمودار ۲-۲۲: توزیع پاسخگویان بر حسب:

تأثیر رسانه گروهی در مدارس غیردولتی……………………………………………………… ۵۸

جدول و نمودار ۱-۲۳: توزیع پاسخگویان بر حسب:

تقسیم کار در منزل در مدارس دولتی………………………………………………………….. ۵۹

ادامه فصل سوم: توصیف یافته های آماری

جدول و نمودار ۲-۲۳: توزیع پاسخگویان بر حسب:

تقسیم کار در منزل در مدارس غیردولتی……………………………………………………… ۵۹

جدول و نمودار ۱-۲۴: توزیع پاسخگویان بر حسب:

نوع مسئولیت در مدارس دولتی………………………………………………………………… ۶۰

جدول و نمودار ۲-۲۴: توزیع پاسخگویان بر حسب:

نوع مسئولیت در مدارس غیر دولتی…………………………………………………………… ۶۰

جدول و نمودار ۱-۲۵: توزیع پاسخگویان بر حسب:

تصمیم گیری در مدارس دولتی…………………………………………………………………. ۶۱

جدول و نمودار ۲-۲۵: توزیع پاسخگویان بر حسب:

تصمیم گیری در مدارس غیردولتی…………………………………………………………….. ۶۱

جدول و نمودار ۱-۲۶: توزیع پاسخگویان بر حسب:

کمک به سالمندان در مدارس دولتی…………………………………………………………… ۶۲

جدول و نمودار ۲-۲۶: توزیع پاسخگویان بر حسب:

کمک به سالمندان در مدارس غیردولتی………………………………………………………. ۶۲

جدول و نمودار ۱-۲۷: توزیع پاسخگویان بر حسب:

ارزیابی شما از کمک به آسیب دیدگان در مدارس دولتی…………………………………. ۶۳

جدول و نمودار ۲-۲۷: توزیع پاسخگویان بر حسب:

ارزیابی شما از کمک به آسیب دیدگان در مدارس غیردولتی…………………………….. ۶۳

جدول و نمودار ۱-۲۸: توزیع پاسخگویان بر حسب:

ارزیابی با مقررات راهنمایی در مدارس دولتی………………………………………………. ۶۴

جدول و نمودار ۲-۲۸: توزیع پاسخگویان بر حسب:

ارزیابی با مقررات راهنمایی در مدارس غیردولتی………………………………………….. ۶۴

ادامه فصل سوم: توصیف یافته های آماری

جدول و نمودار ۱-۲۹: توزیع پاسخگویان بر حسب:

مقید به کمک در امور خانه در مدارس دولتی……………………………………………….. ۶۵

جدول و نمودار ۲-۲۹: توزیع پاسخگویان بر حسب:

مقید به کمک در امور خانه در مدارس غیردولتی……………………………………………. ۶۵

جدول و نمودار ۱-۳۰: توزیع پاسخگویان بر حسب:

نحوه ارزیابی از کمک به والدین در مدارس دولتی…………………………………………. ۶۶

جدول و نمودار ۲-۳۰: توزیع پاسخگویان بر حسب:

نحوه ارزیابی از کمک به والدین در مدارس غیردولتی…………………………………….. ۶۶

جدول و نمودار ۱-۳۱: توزیع پاسخگویان بر حسب:

عکس المعل در قبال کمک تحصیلی دوستان در مدارس دولتی…………………………. ۶۷

جدول و نمودار ۲-۳۱: توزیع پاسخگویان بر حسب:

عکس العمل در قبال کمک تحصیلی دوستان در مدارس غیردولتی…………………….. ۶۷

جدول و نمودار ۱-۳۲: توزیع پاسخگویان از:

نحوه ارزیابی کمک به دوستان در مدارس دولتی……………………………………………. ۶۸

جدول و نمودار ۲-۳۲: توزیع پاسخگویان از:

نحوه ارزیابی کمک به دوستان در مدارس غیردولتی……………………………………….. ۶۸

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات

فصل پنجم: ضمائم

نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………… ۹۰

محدودیت ها………………………………………………………………………………………… ۹۲

منابع و مأخذ…………………………………………………………………………………………. ۹۳

پرسشنامه         ۹۵

 

برای دسترسی سریع به لیست پایان نامه های سایت و جستجو بین آنها در بالای همین صفحه به لینک لیست پایان نامه های موجود بروید.
نام محصول:   پایان نامه بررسی میزان مسئولیت پذیری در خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی مدارس عادی و غیرانتفاعی در شهرستان نیشابور
دانلود:  
قیمت محصول:   14800 تومان
تعداد صفحه:   99 صفحه - ورد: قابل ویرایش
آدرس پست الکترونیکی بدون www و به شکل زیر وارد نمائید:
example@gmail.com
example1@yahoo.com
بجای example نام ایمیل خود را وارد میکنید
دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
امکان خرید با کلیه کارت های عضو شتاب
و همچنین فایل بصورت ورد قابل ویرایش می باشد
>> اگر به هر دلیلی پروژه، پایان نامه، تحقیقات مورد نظر را پیدا نکردید می توانید با پشتیبانی سایت تماس برقرار نمائید، در صورت موجود بودن برای شما ارسال می کنیم. <<