امروز :دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، تحقیق
دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، تحقیق
نام محصول:   پایان نامه بررسی رابطه سبک رهبری مدیران (براساس نظریه لیکرت) با میزان رضایت شغلی دبیران در مدارس راهنمایی دخترانه شاهد شهر تهران
کد محصول:   796
قیمت محصول:   16800
تعداد صفحه:   145 صفحه - ورد: قابل ویرایش
حجم فایل:   327 کیلوبایت
پسورد:   ندارد
دانلود پایان نامه بررسی رابطه سبک رهبری مدیران (براساس نظریه لیکرت) با میزان رضایت شغلی دبیران در مدارس راهنمایی دخترانه شاهد شهر تهران
در صورت نیاز به راهنمایی با پشتیبانی سایت آقای شیرزاد 09198008060 تماس برقرار نمائید پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیلات.
دانلود:  
قیمت محصول:   16800
تعداد صفحه:   145 صفحه - ورد: قابل ویرایش
دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
امکان خرید با کلیه کارت های عضو شتاب
و همچنین فایل بصورت ورد قابل ویرایش می باشد

دانلود پایان نامه بررسی رابطه سبک رهبری مدیران (براساس نظریه لیکرت) با میزان رضایت شغلی دبیران در مدارس راهنمایی دخترانه شاهد شهر تهران

این تحقیق به منظور گردآوری نظرات دبیران در مورد سبک رهبری مدیران مدارسشان بر اساس نظریه لیکرت و رابطه آن با میزان رضایت شغلی دبیران در مدارس می باشد. فرض اساسی این تحقیق آن است که بین سبک رهبری مدیران براساس نظریه لیکرت با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری مورد نظر رابطه معنی داری وجود دارد.

روش تحقیق به صورت پیمایشی است، جامعه آماری این پژوهش کلیه دبیران زن شاغل در مدارس راهنمایی دخترانه شاهد شهر تهران در سال تحصیلی ۸۴-۸۳ به تعداد ۲۰۱ نفر می باشند که با استفاده از جدول (تاکمن) از بین ۲۰۱ نفر دبیر شاغل در ۱۱ مدرسه شاهد تعداد ۱۳۳ نفر به روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی تعیین گردید. جهت جمع آوری اطلاعات لازم در مورد مسأله تحقیق، از دو نوع پرسشنامه بسته پاسخ استفاده گردید. یکی پرسشنامه ای که سبک رهبری مدیران را براساس چهار سبک رهبری لیکرت مورد بررسی قرار می دهد و دیگری پرسشنامه رضایت شغلی (مینه سوتا) می باشد که میزان رضایت شغلی دبیران را از کارشان مورد بررسی قرار می دهد. روش غالب در این پژوهش روشی همبستگی پیرسون می باشد

مدیریت آموزشی

اساساً نیاز به مدیریت در همه زمینه‌های اجتماعی امری لازم و ضروری است. منابع انسانی و مادی عظیم بدون هدایت و رهبری لایق، بزودی رو به نابودی می‌رود. اما در این بین مدیریت آموزشی به دلیل تأثیری که عملکرد آموزش و پرورش برکلیه ارکان جامعه دارد از حساسیت ویژه‌ای نسبت به سایر مدیریت‌ها برخوردار است. از طرفی مراکز آموزشی بیش از هر نهاد دیگربا انسان سروکار دارد و از سوی دیگر در انتقال میراث فرهنگی جامعه از نسلی به نسل دیگر و آماده‌سازی زمینه برای باروری میراث فرهنگی، هیچ یک از عناصر جامعه به اندازه معلم سهم و نقش اساسی ندارد.

کارایی و اثربخشی نظام آموزشی در گرو مدیریت اثربخش و کارآمد این نظام است. امروزه با توجه به تغییرات شگرف و بی‌سابقه‌ای که در اقتصاد، سیاسیت، علم و تکنولوژی بخصوص در چند دهه اخیر به وقوع پیوسته، وظایف و کارکردهای مدیریت به مراتب گسترده‌تر و پیچیده‌تر و دشوارتر از گذشته شده است. به طوری که تنها افرادی که از نظر حرفه‌ای برای این مسئولیت آموزش دیده و تربیت شده‌اند، با اثربخشی و کارآیی قادر به انجام وظایف محوله خواهند بود به همین لحاظ مدیریت امروز براساس ویژگی‌هایی که دارد یک حرفه تخصصی تلقی می‌شود. (پرداختچی، ۱۳۷۴، ص۵۵)

لزوم به‌کارگیری توان و استعداد تخصصی موجود نیروی انسانی، وجود جو مساعد، انگیزه مناسب و رضایت شغلی در میان آنها می‌باشد. لذا نیروی انسانی، عامل مهمی در موفقیت و پیشرفت هر سازمان بوده و هیچ سازمانی بدون وجود آن نخواهد توانست به تمامی اهداف مورد نظر خود دست یابد. (هوی و میسکل، ۱۳۷۱، ص۱۸) بنابراین با توجه به اهمیت بحث مدیریت و رهبری درمدارس و همچنین اهمیت رضایت شغلی معلمین به عنوان عناصر کلیدی در مدرسه، در تحقیق حاضر به بررسی رابطة بین سبک رهبری مدیر مدرسه با میزان رضایت شغلی دبیران می‌پردازیم.

رشد، توسعه و پیشرفت جامعه

با توجه به اینکه رکن اصلی رشد و توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای نیروی انسان ماهر و متخصص آن جامعه می‌باشد در عرصه تعلیم و تربیت نیز رکن اصلی آموزش و پرورش منابع انسانی آن می‌باشند و در بین این منابع انسانی دبیران به عنوان نیروهای صف مهمترین وظیفه و تاثیر گذاری را در امر فرایند یاددهی، یادگیری دارا می‌باشند و بنابراین هرچه دبیران با انگیزه و رغبت بیشتری به فعالیت بپردازند کارایی بهتری خواهند داشت اگر انگیزه دبیران را به طور کلی به دو انگیزه مادی و غیر مادی تقسیم کنیم.

موضوع این پژوهش بیشتر انگیزه غیر مادی است که نوع رهبری و مدیریت مدیر مدرسه در آن نقش دارد و رهبری مطلوب می‌تواند باعث رضایت نسبی دبیر شده و در نتیجه کارایی و تعامل با دانش آموزان افزایش پیدا کند از طرف دیگر از آنجا که تعلیم و تربیت در پرورش نسل آینده نقش بسیار مهمی‌ایفا می‌کند حساسیت بحث رهبری در آموزش و پرورش و مدارس در سطوح مختلف و از جمله رهبری مدرسه بیشتر خود را نشان می‌دهد.

اگر معلمان که خود نقش رهبری و هدایت کلاس درس را به عنوان خط مقدم تعلیم و تربیت بر عهده دارند، درست هدایت شوند و با رضایت ومیل و رغبت در سر کلاس حاضر شوند، بازدهی کلاسهای درس و در مجموع آموزش و پرورش دو چندان خواهد شد. بنابراین این تحقیق بدنبال این است که تاثیر سبک رهبری مدیریت را بر رضایت شغلی معلمان سنجیده و در این بین شیوه‌های بهتر و موثرتری را پیش روی مدیران آینده قرار دهد.

تمایز مدیریت و رهبری

مدیریت و رهبری اغلب دو مفهوم مترادف تصور می‌شوند، حال آنکه بیشتر صاحبنظران این دو مفهوم را متمایز می‌دانند. رهبری در اصل نسبت به مدیریت مفهوم وسیعتری دارد. مدیریت نوع خاصی از رهبری محسوب می‌شود که در آن کسب هدفهای سازمانی بر سایر هدفها اولویت دارد. اختلاف اساسی میان این دو مفهوم از کلمة «سازمان» برمی‌خیزد. رهبری زمانی صورت میگیرد که فردی به هر دلیل می‌کوشد بر رفتار فرد یا گروهی اثر بگذارد. این امر می‌تواند برای نیل به اهداف خود فرد یا دیگران بوده و با اهداف سازمان نیز سازگار یا ناسازگار باشد. ( رضائیان، ۱۳۸۰، ص ۳۷۶ )

سبک رهبری

بنابراین سبک رهبری مدیر با مفروضات او نسبت به طبیعت انسان و افرادی که او در سازمان با آنها کار می‌کند، مرتبط می‌باشد، هر مدیری نسبت به طبیعت افراد اطراف خود مانند زیردستان، همترازان و رؤسای خود دارای مفروضاتی می‌باشد این مفروضات بطور خود آگاه یا ناخود آگاه تصمیمات،‌رفتار و بطور کلی سبک او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. همچنین بین ادراک افراد و گروههای مختلف سازمان با رفتار و سبک مدیر در چگونگی برقراری روابط سالم و چند جانبه میان آنها، رابطة تنگاتنگی وجود دارد. یعنی رهبر در برقراری چنینی رابطه ای نقش تعیین کننده دارد که می‌تواند موجبات رشد سازمان و افراد را فراهم آورد.

اگر رفتارهای مشخصی در مورد رهبران قابل شناسائی باشد، در آن صورت میتوان ویژگیهای رهبری را به افراد آموخت، یعنی برنامه هایی را طرح ریزی کرد و به افراد آموزش داد که بدانند چگونه باید به صورت یک رهبر موفق درآیند. تردیدی نیست که این راهی پرسود بود، زیرا این بدان معنی است که میتوان رهبرانی را تربیت کرد و به جامعه تحویل داد. اگر آموزش افراد کارساز واقع می‌شد، می‌توانستیم به تعداد یا بی نهایت رهبر اثر بخش یا موفق تربیت کنیم. (رابینز، ۱۳۸۴، ص۶۴۳)

نکتة مهم این است که در مطالعات آیووا پژوهشی مستقیم دربارة اثر شیوه های رهبری بر بهره وری و کارائی گروهها بعمل نیامد، با آنکه پژوهشگران توضیح دادند که جوانان، مدیریت مردمی‌ یا مشارکتی را بر سایر شیوه ها ترجیح می‌دهند و در این نوع مدیریت و رهبری کمتر حالت سرکشی از خود نشان می‌دهند ولی تحقیقات مربوط به اثر شیوه های رهبری بر کارائی و بهره وری به مطالعات بعد موکول شد. (علوی، ۱۳۷۱، ص ص ۲ ـ ۲۷۰)

اهداف کلی تحقیق

منظور ومقصود نهایی از انجام پژوهش در وهله اول ارایه باز خورد به مدیران مدارس مورد مطالعه می‌باشد تا ضمن بازنگری درنحوه مدیریت خود،از برداشتهای ذهنی نیروهای تحت مدیریت خویش در مورد نحوه مدیریت خود آگاهی پیدا نمایند و موقعیت مدیریت خویش را بر روی پیوستار سبک رهبری لیکرت تشخیص دهند و از طرف دیگر از موثرترین سبکهای رهبری که مورد نظر دبیران مدارس شاهد بوده است مطلع شوند.

هدف دیگر بازخورد به نظام آموزشی مدارس شاهد و کارشناسی ستاد شاهد می‌باشد تاضمن آگاهی از نحوه مدیریت مدارس شاهد بتوانند بهترین و موثرترین سبکهای رهبری را به مدیران مدارس ارائه کرده و در تنظیم کلاسهای آموزش ضمن خدمت برای سایر مدیران مورد استفاده قرار دهند. و در نهایت ضمن بررسی تفاوت های شیوه رهبری و مدیریت هریک از مدیران،عوامل مهم ایجاد رضایت شغلی را در جامعه آماری مورد نظر ارائه دهند.

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه…………………………………………………………………………………………… ۲

بیان مسأله …………………………………………………………………………………… ۳

دلایل ضرورت و توجیه انجام تحقیق ………………………………………………. ۳

اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………….. ۵

اهداف کلی تحقیق …………………………………………………………………………. ۵

اهداف ویژه تحقیق ………………………………………………………………………… ۶

فرضیه‌های تحقیق ………………………………………………………………………… ۶

فرضهای تحقیق یا جانشین ……………………………………………………………. ۶

متغیرهای اساسی تحقیق ……………………………………………………………….. ۷

تعریف عملیاتی واژه‌ها و اصلاحات …………………………………………………. ۷

تعریف رهبری ……………………………………………………………………………… ۷

تعریف سبک رهبری لیکرت ……………………………………………………………. ۸

تعریف رضایت شغلی …………………………………………………………………. ۱۰

دبیران ………………………………………………………………………………………. ۱۱

مدارس شاهد …………………………………………………………………………….. ۱۱

مشکلات و تنگناهای تحقیق ………………………………………………………….. ۱۱

فصل دوم: ادبیات تحقیق

بخش اول (رهبری) …………………………………………………………………….. ۱۴

مقدمه………………………………………………………………………………………… ۱۴

تعریف رهبری ……………………………………………………………………………. ۱۵

تمایز مدیریت و رهبری………………………………………………………………… ۱۶

تعریف سبک رهبری…………………………………………………………………….. ۱۷

تئوری‌های رهبری ……………………………………………………………………… ۱۸

تئوری‌های شخصیتی رهبری ………………………………………………………. ۱۸

نظریه سنتی رهبری ……………………………………………………………………. ۱۹

نظریة صفات شخصی رهبر………………………………………………………….. ۱۹

تئوری‌های رفتاری رهبری ………………………………………………………….. ۲۰

مطالعت دانشگاه آیووا ………………………………………………………………… ۲۰

مطالعات دانشگاه اُهایو ……………………………………………………………….. ۲۱

مطالعات دانشگاه میشیگان …………………………………………………………… ۲۲

شبکه مدیریت …………………………………………………………………………….. ۲۳

تحقیقات اسکاندیناوی ………………………………………………………………….. ۲۵

تئوری‌های اقتضایی ……………………………………………………………………. ۲۵

الگوی فیدلر ……………………………………………………………………………….. ۲۶

تئوری موقعیتی هرسی و بلانچارد………………………………………………… ۲۸

تئوری مبتنی برتبادل نظر رهبر با اعضاء ………………………………………. ۳۰

تئوری مسیر ـ هدف ……………………………………………………………………. ۳۱

الگوی رهبری مشارکتی ………………………………………………………………. ۳۳

متغیرهای موقعیتی در الگوی تجدیدنظر شده رهبری مشارکتی ……….. ۳۴

پنج شیوة رهبری در الگوی رهبری مشارکتی ………………………………… ۳۵

سیستمهای مدیریت …………………………………………………………………….. ۳۶

سبک رهبری لیکرت ……………………………………………………………………. ۳۶

تئوری‌های جدید رهبری ……………………………………………………………… ۴۰

جایگزینی رهبری ……………………………………………………………………….. ۴۰

رهبر عملگرا و رهبر ایجاد کنندة تحول …………………………………………. ۴۱

رهبر عملگرا ………………………………………………………………………………. ۴۱

رهبرانی که تحول ایجاد می‌کنند …………………………………………………… ۴۲

بخش دوم (رضایت شغلی)…………………………………………………………… ۴۳

ارزشها ……………………………………………………………………………………… ۴۳

انواع ارزش ……………………………………………………………………………….. ۴۴

نگرشها ……………………………………………………………………………………… ۴۴

انگیزش …………………………………………………………………………………….. ۴۵

نظریه‌های انگیزش ……………………………………………………………………… ۴۷

تئوری‌های محتوایی ……………………………………………………………………. ۴۸

۱ـ تئوری سلسله مراتب نیازها……………………………………………………… ۴۸

۲ـ تئوری دو جنبه‌ای انسان ………………………………………………………… ۴۹

۳ـ تئوری دو عامل انگیزش …………………………………………………………. ۴۹

۴ـ تئوری سه نیاز مک‌کلند …………………………………………………………… ۵۰

۵ـ تئوری نیازهای زیستی، تعلق و رشد ………………………………………… ۵۱

تئوری‌های فرآیندی ……………………………………………………………………. ۵۱

۱ـ تئوری انتظار و احتمال …………………………………………………………… ۵۱

۲ـ تئوری برابری ……………………………………………………………………….. ۵۳

۳ـ تئوری اسناد …………………………………………………………………………. ۵۵

انواع نگرش ……………………………………………………………………………….. ۵۶

رضایت شغلی ……………………………………………………………………………. ۵۷

رابطه انگیزش با رضایت شغلی ……………………………………………………. ۵۷

۱ تاریخچه مطالعات در مورد رضایت شغلی …………………………………. ۵۸

۲ تعریف رضایت شغلی ………………………………………………………………. ۵۹

(۱-۲) تعیین رضایت شغلی …………………………………………………………. ۶۱

۳ عوامل تعیین کنندة رضایت شغلی ……………………………………………… ۶۲

۴ عوامل مؤثر بر رضایت شغلی ………………………………………………….. ۶۴

۵ عوامل مؤثر در رضایت شغلی از نظر «جنیفر» …………………………… ۶۵

۶ پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی ……………………………. ۶۵

۷ نظریه‌های رضایت شغلی …………………………………………………………. ۶۷

– نظریه «بروفی»………………………………………………………………………… ۶۷

– نظریه «کورمن» ………………………………………………………………………. ۶۸

– نظریه «پارسون» …………………………………………………………………….. ۶۹

اندازه‌گیری رضایت شغلی …………………………………………………………… ۷۰

بخش سوم (سابقه تحقیقاتی موضوع) …………………………………………… ۷۲

تحقیقات خارجی …………………………………………………………………………. ۷۲

تحقیقات داخلی …………………………………………………………………………… ۷۵

خلاصه فصل …………………………………………………………………………….. ۷۸

فصل سوم: روش انجام تحقیق

روش تحقیق ………………………………………………………………………………. ۸۲

جامعه و نمونه آماری …………………………………………………………………. ۸۳

تعداد و روش نمونه‌گیری ……………………………………………………………. ۸۴

روش و ابزار گردآوری اطلاعات …………………………………………………. ۸۵

روایی و اعتبار پرسشنامه‌ها ………………………………………………………… ۸۸

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ……………………………………………………… ۸۹

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

بخش اول ـ توصیف داده‌ها …………………………………………………………. ۹۲

بخش دوم ـ تحلیل استنباطی داده‌ها ……………………………………………. ۱۱۵

آزمون فرضیه‌ها ……………………………………………………………………… ۱۱۷

فصل پنجم: نتایج و پیشنهادها

خلاصه یافته های پژوهشی ……………………………………………………….. ۱۲۰

یافته های دیگر پژوهش ……………………………………………………………. ۱۲۳

محدودیتهای تحقیق ………………………………………………………………….. ۱۲۵

الف – محدودیتهای خارج از کنترل محقق …………………………………… ۱۲۵

ب – محدودیتهای در اختیار محقق …………………………………………….. ۱۲۵

پیشنهادها ……………………………………………………………………………….. ۱۲۶

منابع و مأخذ فارسی ………………………………………………………………… ۱۲۷

منابع و مأخذ انگلیسی………………………………………………………………… ۱۳۱

ضمائم

پرسشنامه……………………………………………………………………………………….

فهرست جدول‌ها

۱-۲: عوامل مؤثر در رضایت شغلی …………………………………………….. ۶۵

۱-۳: تعداد نمونه در هر ناحیه از شهر تهران………………………………… ۸۴

۱-۴: مشخصات آماری دبیران به تفکیک سن…………………………………. ۹۲

۲-۴: مشخصات آماری دبیران به تفکیک میزان تحصیلات……………….. ۹۳

۳-۴: مشخصات آماری دبیران به تفکیک سابقه تدریس…………………… ۹۴

۴-۴: مشخصات آماری دبیران به تفکیک سابقه تدریس درمدارس شاهد ۹۵

۵-۴: توزیع فراوانی دبیران به تفکیک تأهل ……………………………………. ۹۶

۶-۴: توزیع فراوانی سبک‌های رهبری مدیران از دیدگاه دبیران……….. ۹۷

۷-۴: توزیع فراوانی پاسخ آزمودنی‌ها به کل پرسشنامه

سبک رهبری لیکرت……………………………………………………………. ۹۸

۸-۴: توزیع فراوانی پاسخ آزمودنی‌ها به کل پرسشنامه رضایت شغلی ۱۰۰

۹-۴: توزیع فراوانی سبک‌های رهبری مدیران از دیدگاه دبیران در ناحیه شمال          ۱۰۱

۱۰-۴: توزیع فراوانی سبک‌های رهبری مدیران از دیدگاه دبیران در ناحیه جنوب        ۱۰۲

۱۱-۴: توزیع فراوانی سبک‌های رهبری مدیران از دیدگاه دبیران در ناحیه شرق         ۱۰۳

۱۲-۴: توزیع فراوانی سبک‌های رهبری مدیران از دیدگاه دبیران در ناحیه غرب         ۱۰۴

۱۳-۴: توزیع فراوانی سبک‌های رهبری مدیران از دیدگاه دبیران در ناحیه مرکز         ۱۰۵

۱۴-۴: توزیع فراوانی سؤال یکم پرسشنامه رهبری………………………. ۱۰۶

۱۵-۴: توزیع فراوانی سؤال دوم پرسشنامه رهبری……………………… ۱۰۶

۱۶-۴: توزیع فراوانی سؤال سوم پرسشنامه رهبری……………………. ۱۰۶

۱۷-۴: توزیع فراوانی سؤال چهارم پرسشنامه رهبری………………….. ۱۰۷

۱۸-۴: توزیع فراوانی سؤال پنجم پرسشنامه رهبری…………………….. ۱۰۷

۱۹-۴: توزیع فراوانی سؤال ششم پرسشنامه رهبری…………………… ۱۰۷

۲۰-۴: توزیع فراوانی سؤال هفتم پرسشنامه رهبری…………………….. ۱۰۸

۲۱-۴: توزیع فراوانی سؤال هشتم پرسشنامه رهبری…………………… ۱۰۸

ادامه فهرست جدول‌ها

۲۲-۴: توزیع فراوانی سؤال نهم پرسشنامه رهبری………………………. ۱۰۸

۲۳-۴: توزیع فراوانی سؤال دهم پرسشنامه رهبری……………………… ۱۰۹

۲۴-۴: توزیع فراوانی سؤال یازدهم پرسشنامه رهبری…………………. ۱۰۹

۲۵-۴: توزیع فراوانی سؤال دوازدهم پرسشنامه رهبری………………. ۱۰۹

۲۶-۴: توزیع فراوانی سؤال سیزدهم پرسشنامه رهبری……………….. ۱۱۰

۲۷-۴: توزیع فراوانی سؤال چهاردهم پرسشنامه رهبری……………… ۱۱۰

۲۸-۴: توزیع فراوانی سؤال پانزدهم پرسشنامه رهبری………………… ۱۱۰

۲۹-۴: توزیع فراوانی سؤال شانزدهم پرسشنامه رهبری………………. ۱۱۱

۳۰-۴: توزیع فراوانی سؤال هفدهم پرسشنامه رهبری………………….. ۱۱۱

۳۱-۴: توزیع فراوانی سؤال هجدهم پرسشنامه رهبری…………………. ۱۱۱

۳۲-۴: توزیع فراوانی سؤال نوزدهم پرسشنامه رهبری………………… ۱۱۲

۳۳-۴: توزیع فراوانی سؤال بیستم پرسشنامه رهبری…………………… ۱۱۲

۳۴-۴: توزیع فراوانی سؤال بیست و یکم پرسشنامه رهبری………….. ۱۱۲

۳۵-۴: توزیع فراوانی سؤال بیست و دوم پرسشنامه رهبری…………. ۱۱۳

۳۶-۴: توزیع فراوانی سؤال بیست و سوم پرسشنامه رهبری………… ۱۱۳

۳۷-۴: توزیع فراوانی سؤال بیست و چهارم پرسشنامه رهبری……… ۱۱۳

۳۸-۴: توزیع فراوانی سؤال بیست و پنجم پرسشنامه رهبری………… ۱۱۴

۳۹-۴: توزیع فراوانی سؤال بیست و ششم پرسشنامه رهبری……….. ۱۱۴

۴۰-۴: توزیع فراوانی سؤال بیست و هفتم پرسشنامه رهبری………… ۱۱۴

۴۱-۴: ضریب همبستگی بین سبک‌های رهبری لیکرت با رضایت شغلی ۱۱۵

۴۲-۴: ضریب همبستگی بین سبک‌های رهبری با هر یک از عوامل رضایت شغلی        ۱۱۵

۴۳-۴: آزمون فرض اول…………………………………………………………… ۱۱۷

۴۴-۴: آزمون فرض دوم…………………………………………………………… ۱۱۷

۴۵-۴: آزمون فرض سوم…………………………………………………………. ۱۱۸

۴۶-۴: آزمون فرض چهارم……………………………………………………….. ۱۱۸

۴۷-۴: آزمون فرض پنجم………………………………………………………….. ۱۱۸

فهرست نمودارها

۱-۲: شبکة مدیریت ……………………………………………………………………. ۲۴

۲-۲: پیش‌بینی‌های نظریة اقتضایی رهبری……………………………………… ۲۷

۳-۲: الگوی موقعیتی رهبری هرسی و بلانچارد …………………………….. ۲۹

۴-۲: تئوری مسیر ـ هدف …………………………………………………………… ۳۶

۵-۲: سلسله مراتب نیازها …………………………………………………………… ۴۶

۶-۲: مدل رضایت شغلی …………………………………………………………….. ۶۷

۱-۴: توزیع فراوانی دبیران به تفکیک سن………………………………………. ۹۲

۲-۴: توزیع فراوانی دبیران به تفکیک میزان تحصیلات…………………….. ۹۳

۳-۴: توزیع فراوانی دبیران به تفکیک سابقه تدریس………………………… ۹۴

۴-۴: توزیع فراوانی دبیران به تفکیک سابقه تدریس در مدارس شاهد. ۹۵

۵-۴: توزیع فراوانی دبیران به تفکیک تأهل ……………………………………. ۹۶

برای دسترسی سریع به لیست پایان نامه های سایت و جستجو بین آنها در بالای همین صفحه به لینک لیست پایان نامه های موجود بروید.
نام محصول:   پایان نامه بررسی رابطه سبک رهبری مدیران (براساس نظریه لیکرت) با میزان رضایت شغلی دبیران در مدارس راهنمایی دخترانه شاهد شهر تهران
دانلود:  
قیمت محصول:   16800
تعداد صفحه:   145 صفحه - ورد: قابل ویرایش
آدرس پست الکترونیکی بدون www و به شکل زیر وارد نمائید:
example@gmail.com
example1@yahoo.com
بجای example نام ایمیل خود را وارد میکنید
دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
امکان خرید با کلیه کارت های عضو شتاب
و همچنین فایل بصورت ورد قابل ویرایش می باشد
>> اگر به هر دلیلی پروژه، پایان نامه، تحقیقات مورد نظر را پیدا نکردید می توانید با پشتیبانی سایت تماس برقرار نمائید، در صورت موجود بودن برای شما ارسال می کنیم. <<