امروز :سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹
دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، تحقیق
دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، تحقیق
نام محصول:   پایان نامه علل فرار دختران از خانه
کد محصول:   1163
قیمت محصول:   16800 تومان
تعداد صفحه:   165 صفحه - ورد: قابل ویرایش
حجم فایل:   359 کیلوبایت
پسورد:   ندارد
دانلود تحقیق علل فرار دختران از خانه
در صورت نیاز به راهنمایی با پشتیبانی سایت آقای شیرزاد 09198008060 تماس برقرار نمائید پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیلات.
دانلود:  
قیمت محصول:   16800 تومان
تعداد صفحه:   165 صفحه - ورد: قابل ویرایش
دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
امکان خرید با کلیه کارت های عضو شتاب
و همچنین فایل بصورت ورد قابل ویرایش می باشد

دانلود پایان نامه علل فرار دختران از خانه

در این تحقیق به بررسی علل فرار دختران از خانه پرداخته شده است. انسان در طول تاریخ از انواع انحراف ها و آسیب های اجتماعی و روانی رنج برده و همواره در جستجوی علل و عوارض آن و رهایی از این مسائل بوده است. یکی از این انحراف ها و آسیب ها فرار دختران از خانه است که امروز به عنوان یک بحران جامعه، بخصوص شهر تهران را درگیر نموده است. این معضل روز به روز گسترش بیشتری می یابد و سلامت و رشد افراد جامعه و بخصوص نوجوانان و جوانان را تهدید می نماید.

اگر کودکان و نوجوان که آینده سازان کشور هستند، در مسیر انحراف و بزهکاری قرار گیرند، به زودی جامعه خود را به ورطه فساد و تباهی می کشانند. بدون تردید جامعه ای قادر است در جهت ترقی گام بردارد که بتواند کودکان و نسل جوان خود را از بیراهه به راه راست و در جهت سازندگی هدایت نماید.

مسئولیت جامعه در مورد کودکان و نوجوانان فراری از خانه و در معرض خطر به مراتب سنگین تر از مجرمین بزرگسال است. براساس اصل پیشگیری مقدم بر درمان است. برای جلوگیری از صرف هزینه های گزاف و اتلاف وقت به جهت بازداری افراد از آسیب های اجتماعی و مفاسد، و رعایت اصل پیشگیری مقدم بر درمان است. مطالعه در زمینه آسیب های اجتماعی به عنوان ضروری ترین اقدام محسوب می شود. بنابراین از اینگونه تحقیقات که علل فرار دختران از منزل را شناسایی می کند اقدام اساسی جهت پیشگیری از وقوع حوادث و بروز مشکلات روانی می باشد.

بیان مسأله

در عصر جدید، با پیشرفت تکنولوژی توجه به ارزش های مادی و بی توجهی نسبت به امور معنوی، اخلاقی، اعتقادی و اختلاف بین دو نسل (والدین و فرزندان) بیشتر می شود. در نتیجه تعاملات و روابط انسانی در خانواده و سپس در جامعه، خدشه وارد می شود. پرورش محیط نامساعد، به بیکاری و ولگردی افراد کمک می کند و ولگردی نیز به نوبه خود به ازدیاد ارتکاب جرایم منجر می شود.

دوران نوجوانی، دوره بحرانی است که فرد به احساسات و تغییر حالت های آنی روبروست، معمولا دارای خلقی سرکش است در زمینه تغییر عقاید و ایدئولوژی کنجکاوی به خرج می دهد و انتظاراتش از زندگی بیشتر می شود. نوجوان معمولا بدنبال استقلال فکری است و سعی می کند خود را با معیارهای جدید هماهنگ سازد و به همین خاطر با اولیاء مدرسه و والدین خودش، اختلاف عقیده پیدا می کند.

معمولا والدین خواستار ارزش های سنتی هستند ولی نوجوانان پذیرای این ارزش ها نیستند و معیارهای جدید فرهنگی را بیشتر می پسندند. جوانان استقلال فکری و استقلال در تصمیم گیری را حق مسلم خود می دانند، در حالی که والدین فرزندان و نوجوانان خود را به عنوان کودکانی فرض می کنند که قدرت تصمیم گیری درست را ندارند. با عمیق شدن این اختلافات رابطه عاطفی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و نوجوان احساس خلا و تهی بودن می کند و فضای منزل و مدرسه را برای خود غیر قابل تحمل می داند و چون در این دوره قدرت خطرپذیری فرد فوق العاده بالاست، ممکن است برای اثبات حقانیت خود، دست به کارهای مخاطره آمیز بزند و محیط خانواده را ترک کند.

اهمیت ضرورت پژوهشی

انسان به عنوان موجودی منحصر به فرد و اشرف مخلوقات، مسائل و مشکلات پیچیده ای دارد که تحلیل و حل و فصل آنها نیاز به تعمق و دید همه جانبه دارد. هر فرد ظرفیت روانی خاصی دارد که غفلت از آن جامعه بشری را با تهدید و خطر روبرو می سازد. امروزه بسیاری کودکان و نوجوانان بدون آینده مشخص و امیدوار کننده همراه با احساس اضطراب، بی هویتی، سرگردانی در معرض خطر هستند. بر طبق آمار ۵۵% از بزهکارانی که در کانون های اصلاح و تربیت نگهداری می شوند نوجوانانی هستند که به نحوی فرار از مدرسه و یا فرار از خانه داشته اند. به ویژه در چند سال اخیر آمار فراریان از خانواده رو به فزونی است و متاسفانه تعداد زیادی از این آمار را دختران تشکیل می دهند که از نظر جسمی و روانی نسبت به پسران آسیب پذیرتر هستند.

در هر جامعه برای شناخت چگونگی ماهیت کجروی، ابتدا باید اطلاعاتی در مورد آن جامعه و هنجارهای فرهنگیش، یعنی آنچه که به وسیله خود مردم خلق شده و از آن پیروی می کنند داشته باشیم. در فرهنگ جامعه ایرانی، نوجوانانی که خود مدار هستند و کمتر حاضر به اطاعت و تسلیم در برابر اولیاء هستند، خاطی به شمار می روند و همین مسئله باعث تضاد و تعارض بین نوجوان و خانواده می گردد. فرزند این خانواده ها، اکثراً به علت فقدان آگاهی لازم، ناپختگی و عدم بلوغ اجتماعی و فکری چاره مشکلش را در فرار می بینند. بدیهی است پس از اقدام به فرار، خطرات زیادی این فرزندان را که به راستی سرمایه های عظیم این مملکت هستند تهدید می کند. از یک طرف سلامتی جسمی، روانی و امنیت فرد در معرض خطر قرار می گیرد و از طرف دیگر سلامتی جامعه تحت تاثیر قرار می گیرد.

فرار دختران

اقدام به فرار از خانه، توسط دختران را می توان جز اقدامات بزهکارانه دانست. در واقع اقدام به فرار، اقدام به عملی است که برخلاف عرف، مقررات و معیارهای فرهنگی هر جامعه می باشد زیرا هر جامعه از افراد انتظار دارد ارزش ها و هنجارها را رعایت کنند در غیر این صورت افرادی که از این ارزش ها و هنجارها عدول کنند، ناسازگار خوانده می شوند و هرگاه به عنوان افراد ناسازگار یا نابهنجار برای مدتی رفتار ناسازگارانه خویش را ادامه دهند به عنوان افرادی که انحراف اجتماعی دارند و هنجارهای اجتماعی را نقص می کنند معرفی می شوند. اکثر دختران در مسیر ارتباط با نامحرم از نظر جسمانی دچار آسیب های غیر قابل جبران می شوند.

فرار دختران در مقایسه با فرار پسران به دلیل مسائل فرهنگی جامعه و نیز آسیب های جدی که دختران در معرض آن هستند و خصوصیات فردی و جنسی این گروه، مشکلات بیشتری را برای آنها و خانواده هایشان ایجاد می کند. به طوری که بازگشت مجدد آنها پس از خروج از خانه حتی برای چند روز قابل پذیرش نیست.

سطح تحصیلات والدین

خانواده به عنوان یک واحد اجتماعی اولین پایه گذار شخصیت و ارزش ها و معیارهای فکری فرد است و نقش مهمی در تعیین سرنوشت، سبک و خط مشی زندگی آینده او دارند. اخلاق، صحت و سلامت روانی فرد تا حدود بسیار زیادی در گرو سلامت خانواده اوست. واکنش کودک نسبت به محیط خود به طبع تحت تاثیر موازین اجتماعی و فرهنگی گروهی است که در میان آن بزرگ شده است، از آنجا که خانواده خود یک واحد اجتماعی است و ارزش ها و معیارهای اجتماعی از طریق آن به کودک منتقل می شود. به عنوان یک واسطه از لحاظ تاثیر محیط اجتماعی بر کودک، اهمیت فراوانی دارد. انسان در اثر معاشرت با دیگران و تقلید و پیروی از جمع، خوب و بد جامعه را می آزماید. بدیهی است که تجربه ها از خانواده آغاز می شود و سپس با مدرسه و همسالان و گروه های اجتماعی دیگر ادامه می یابد.

اصولا سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت در بین خانواده های تحصیل کرده بسیار متفاوت می باشد و معمولا فرزندان والدین تحصیل کرده و آگاه به تأسی از والدین خود بیشتر اهل مطالعه و تحقیق و بررسی هستند. این فرزندان در خانواده، الگوهای مثبتی جهت همانند سازی در اختیار دارند. اگر خانواده نسبت به چگونگی ارضاء نیازها و شکوفایی استعدادها و عواطف فرزند خود، ناآگاه باشد لطمه ی بزرگ و خسارت جبران ناپذیری متوجه شخصیت و سلامت روان کودک می گردد. مقصود از آگاه بودن، تنها خواندن و نوشتن و سواد مدرسه ای نیست. بلکه سطح فرهنگ خانواده و آگاهی نسبت به مسائل تربیتی است که پایین بودن آن، زمینه ساز ارتکاب جرم و انحراف فرزندان می شود.

تاثیر مدرسه بر بهداشت روانی دانش آموزان

فرایند جامعه پذیری جوانان، مستقیماً وابسته به نظام آموزشی می باشد. معمولا در دوران دبیرستان، پایگاه های جامعه پذیری دانش آموزان شکل می گیرد. هر شبکه و گروه، در این سالها جامعه پذیری را تسریع می کند. مراحل یادگیری در ارتباط با موقعیت های موجود در پایگاه های اجتماعی اجرا می شود.

در دبیرستان فکر و احساسات دانش آموزان نسبت به آینده معطوف است و این عامل تأثیر زیادی بر یادگیری او دارد. الگوهای فرهنگی مختلف را می توان در جنبه های آموزشی دخالت داد و زمینه ساز تعامل های اجتماعی بین دانش آموزان و والدین و معلمان شد. زیرا تحقیقات نشان داده است که رابطه دانش آموزان والدین و معلمان در نهادهای آموزشی، با توجه به الگوهای مختلف جامعه پذیری تغییر می کند. با توجه به این امر که جوانان و نوجوانان در این کشور درصد زیادی از جمعیت را تشکیل می دهند و از جمله آسیب پذیرترین قشر جامعه می باشند و نیازمند کمک های فکری و مالی و برنامه ریزی های ویژه می باشند، لذا رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی و مراکز آموزشی می توانند به جوانان کمک نمایند تا جنبه های مثبت زندگی را بیاموزند.

باید توجه داشت آنچه که برای نسل جوان مهم است، انگیزه تحصیلی و اشتغال مناسب است وقتی نوجوانان می بینند که در این راستا آینده مبهمی در انتظار آنهاست احساس ناامنی می کنند، معمولا خلق افسرده در بین نوجوانان شایع می باشد و هرچه در این زمینه برنامه ریزی شود و با نظر کارشناسان و صاحب نظران، برنامه های کوتاه مدت مثل گذراندن اوقات فراغت، حرفه آموزی و طراحی نهاد های آموزشی و پرورشی و نیز برنامه های بلند مدت در جهت کاهش بیکاری و تامین آتیه جوانان طراحی شود، کارایی اجتماعی جوانان و نوجوانان بالا رفته و در نتیجه ناهنجاری های سطح جامعه کاهش پیدا می کند.

روابط عاطفی در خانواده

وقتی محیط خانواده کانون و محیط مناسبی برای زندگی نباشد، فرد سعی می کند اغلب اوقات خود را در خارج از خانواده بگذارند و این وضعیت، او را با گروه هایی که در کمین و اغفال فرد خانه گریز هستند، روبرو می سازد. بخصوص نوجوان در دوره بحران بلوغ نیاز روزافزونی به عشق و محبت والدین و تایید دوستان خود دارند. در این دوره فرزندان می خواهند از همه کسانی که به نحوی با آنها ارتباط دارند محبت و تایید دریافت دارند.

سازش پذیری مثبت در کودکان و نوجوانان بستگی به کنترل والدین دارند. زیرا وقتی بچه ها تحت مقررات معین و موثری هستند، خودشان هم احساس امنیت و حمایت بیشتری می کنند، بچه ها نیاز به قوانین و مقررات واقع بینانه و لازم الاجرا دارند و دوست دارند، پدر و مادر خودشان را در قبال آنها مسئول بدانند. اغلب پدران و مادران در زمینه کنترل فرزندان خود یکی از روش های زیر را به کار می برند.

خانواده هایی با روش مستبدانه

متداول ترین و غیر موثرترین نحوه تربیت، روش مستبدانه است. بچه هایی که در این خانواده ها بزرگ می شوند معمولا از نظر رشد قوای ذهنی و آزمایش های هوش (کلامی) ضعیف تر از بچه های دیگر هستند. از ترس، اطاعت می کنند، در کودکی با ترس و عدم امنیت روبرو هستند و به تدریج که بزرگ می شوند، پرخاشگر و خشن و جسور می شوند، آنها هرگز از والدین مستبد خود توضیح و یا دلیلی برای مقررات نمی شنوند. روش مستبدانه، روشی توأم با خشونت و غیر قابل سازش است.

خانواده هایی با روش آسان گیر

خانواده های آسان گیر، در مقایسه با والدین مستبد، محبت بیشتری ابراز می دارند، ولی نمی توانند قاطعیت از خود نشان داده و کنترل اصولی روی فرزند خود اعمال نمایند. بچه های والدین آسان گیر هیچ وقت مقررات و محدودیت های مشخصی را وضع نمی کنند. و اگر هم مقرراتی را عنوان کنند، به هیچ وجه برای اجرای آن پیگیری لازم را به عمل نمی آورند، لذا فرزندان به راحتی متوجه می شوند که لزومی ندارد به مقررات والدین خود توجهی نشان دهند. این کودکان و نوجوانان معمولا پرتوقع، متکی و نابالغ و نامطمئن هستند. زیرا از ابتدا والدین از آنها انتظار رفتار مسئولانه و عاقلانه نداشته اند.

چگونگی ارتباط و بهداشت روانی نوجوانان

ارتباط سالم و صحیح در خانواده ارتباطی است که طرفین در مبادله اطلاعات و احساسات در فضایی مناسب مشارکت کنند، و هرگاه این ارتباط هماهنگ صورت گیرد باعث تکریم شخصیت، عزت نفس و احترام متقابل برای طرفین ارتباط می باشد. ارتباط از طریق کلامی و غیر کلامی بسیار حائز اهمیت می باشد، فضای برخورد، وضعیت ظاهری، حرکات و رفتار و نگاه ها و حالت های چهره و سپس لحن و آهنگ کلام در ارتباطات متقابل تاثیر مطلوب و یا نامطلوب دارد.

امروزه در جوامع صنعتی ارتباط اعضای خانواده با یکدیگر کاهش پیدا کرده  است و معمولا روابط عاطفی جای خود را به ارتباط فیزیکی و ارتباطِ کاری داده است. والدین به علت مشغله های متنوع زندگی و درگیری های اقتصادی حوصله شنیدن سخنان طرف مقابل و یا حتی فرزندان خود را ندارند. و به همین دلیل عدم پذیرش سخنان یکدیگر منجر به سردی روابط می شود و در نهایت موجب سردی کانون خانواده می شود، گاهی نیز این تعارض ها موجب درگیری های لفظی شدید می گردد و همین پرخاشگری موجب اختلالات شدید روانی در خانواده می شود. این مشکل به سایر اعضای خانواده به ویژه فرزندان منتقل می شود و تاثیر نامطلوبی در شبکه ارتباطی خانواده می گذارد.

در این قبیل خانواده ها نارضایتی ها، برخوردهای نامناسب و ارتباط های ناسالم موجب بروز اضطراب و افسردگی و بیزاری در بین افراد خانواده می شود. در این میان نوجوانان و فرزندان این خانواده ها از اعتماد به نفس کمتری برخوردارند و معمولا شکست خود را در کارها به دیگران استناد می دهند برعکس در خانواده هایی که دامنه ارتباطات متقابل والدین وسیع و صمیمانه باشد، مبادله اطلاعات و احساسات موجب صمیمیت بیشتر اعضای خانواده و ایجاد زمینه رشد اخلاقی و موفقیت تحصیلی فرزندان می گردد.

ویژگی‌های شخصیتی نوجوانان

اغلب روانشناسان معتقدند که نوجوانی تمایز برجسته ای با سایر مراحل رشد دارد و این تمایز به دلیل آن است که تغییراتی که در همه ابعاد زندگی نوجوان رخ می دهد به طور همزمان و همه جانبه به صورت استرس هایی به نوجوان وارد می شود، در حالی که نوجوان هنوز دارای شایستگی و آمادگی های لازم برای مقابله نیست. علاوه بر آن ماهیت و شرایط متغیر عصر حاضر، سازگاری را برای نوجوان دشوارتر ساخته است. بنابراین اگر نوجوان نتواند به طور مؤثر و کارآمد با این تحولات و شرایط دشوار مقابله کند، با مشکلاتی مواجه خواهد شد. این امر به آن دلیل است که روش و شیوه نوجوان در مقابله مؤثر با این تحولات متعدد، ارتباط قاطعی با سلامت روانی وی دارد.

علت بسیاری از شکست های تحصیلی، پرخاشگری، اختلالات رفتاری و عاطفی و انزوای اجتماعی نوجوانان را ناشی از مقابله ناموفق با مسائل و مشکلات روزمره و عدم تعامل مثبت با دیگران می دانند. نوجوانان در دوره نوجوانی با انواع استرس ها مانند رویدادهای مهم زندگی (از جمله مرگ یکی از والدین)، استرس مربوط به تغییر موقعیت (از جمله انتقال از یک محله به محله دیگر یا از مدرسه ای به مدرسه دیگر)، استرس مربوط به سازگاری با فرایند بلوغ (از جمله نگرانی های مربوط به تصور بدنی، استقلال و جدایی از خانواده، پذیرش همسالان، مشکلات جنسی)، جر و بحث ها یا جدال روزانه (از جمله تعارض با خانواده و دوستان) و استرس های مزمن (مانند احساس تنهایی، فقر، وضعیت مسکن نامرغوب، مدارس نامطلوب) روبرو می شوند.

فهرست مطالب

چکیده……………………………………………………………………………………………. أ

فصل اول: کلیات پژوهش

مقدمه…………………………………………………………………………………………….. ۱

بیان مسأله………………………………………………………………………………………… ۳

اهمیت ضرورت پژوهشی…………………………………………………………………….. ۴

اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………… ۷

متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………… ۷

فرضیه های پژوهش……………………………………………………………………………. ۸

تعاریف عملیاتی متغیرها………………………………………………………………………. ۸

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش

تعریف فرار……………………………………………………………………………………. ۱۰

عوامل مؤثر در فرار…………………………………………………………………………… ۱۱

اقسام فرار………………………………………………………………………………………. ۱۲

نظریه های مختلف شناخت رفتار………………………………………………………….. ۱۴

نظریه یادگیری………………………………………………………………………………… ۱۴

فرار از نظر روانکاوی………………………………………………………………………… ۱۵

نظریه روانی تربیتی…………………………………………………………………………… ۱۵

نظریه بیولوژیکی – فیزیولوژیکی………………………………………………………….. ۱۵

فرار از نظر روانشناختی………………………………………………………………………. ۱۵

فرار از نظر جرم شناسی……………………………………………………………………… ۱۶

وضعیت فرهنگی خانواده……………………………………………………………………. ۱۷

روابط عاطفی در خانواده…………………………………………………………………… ۲۰

چگونگی ارتباط و بهداشت روانی نوجوانان…………………………………………….. ۲۳

ویژگی های شخصیتی نوجوانان…………………………………………………………… ۲۹

تأثیر مدرسه بر بهداشت روانی دانش آموزان……………………………………………. ۳۹

کثرت اولاد……………………………………………………………………………………. ۴۹

سطح تحصیلات والدین…………………………………………………………………….. ۵۳

مهاجرت……………………………………………………………………………………….. ۵۵

روابط دختر و پسر……………………………………………………………………………. ۵۶

رشد هویت جنسی……………………………………………………………………………. ۶۲

تحقیقات انجام شده…………………………………………………………………………. ۶۶

فصل سوم: روش تحقیق

طرح تحقیق……………………………………………………………………………………. ۸۷

جامعه ی آماری………………………………………………………………………………. ۸۸

روش آماری…………………………………………………………………………………… ۸۸

ابزار تحقیق……………………………………………………………………………………. ۸۸

اعتبار و روایی پرسشنامه…………………………………………………………………….. ۸۹

چگونگی اجرای آزمون…………………………………………………………………….. ۹۰

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری

مقدمه…………………………………………………………………………………………… ۹۱

الف) ویژگیهای توصیفی دختران فراری………………………………………………….. ۹۲

ب) یافته های تحلیلی……………………………………………………………………… ۱۲۷

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

تبیین آماری یافته ها……………………………………………………………………….. ۱۴۸

بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………… ۱۵۵

مشکلات و محدودیت های تحقیق……………………………………………………… ۱۵۶

پیشنهادات……………………………………………………………………………………. ۱۵۷

منابع و مأخذ فارسی……………………………………………………………………….. ۱۵۹

منابع و مأخذ انگلیسی……………………………………………………………………… ۱۶۳

فهرست جداول

جدول ۱: توزیع فراوانی پایه تحصیلی و سطح تحصیلی دختران فراری                  ۹۲

جدول ۲: توزیع فراوانی رشته تحصیلی دختران فراری…………………………………. ۹۳

جدول ۳: وضعیت شغل پدر دختران فراری………………………………………………. ۹۴

جدول ۴: توزیع فراوانی سطح تحصیلات پدر دختران فراری………………………… ۹۵

جدول ۵: وضعیت زنده یا فوت پدر دختران فراری…………………………………….. ۹۶

جدول ۶: وضعیت معتاد بودن یا نبودن پدر دختران فراری…………………………….. ۹۷

جدول ۷: وضعیت نوع مواد مصرفی و اعتیاد پدر دختران فراری……………………… ۹۸

جدول ۸: توزیع فراوانی میزان درآمد پدر دختران فراری………………………………. ۹۹

جدول ۹: سطح تحصیلات مادر دختران فراری……………………………………….. ۱۰۰

جدول ۱۰: توزیع فراوانی شغل مادر اعضای گروه نمونه…………………………….. ۱۰۱

جدول ۱۱: وضعیت اعتیاد مادر دختران فراری…………………………………………. ۱۰۲

جدول ۱۲: وضعیت نوع اعتیاد و مادر به انواع مواد مخدر…………………………… ۱۰۳

جدول ۱۳: توزیع فراوانی میزان درآمد مادران دختران فراری……………………….. ۱۰۴

جدول ۱۴: توزیع فراوانی زنده یا فوت مادران دختران فراری………………………. ۱۰۵

جدول ۱۵: وضعیت حجم خانواده (تعداد خواهر و برادر) دختران فراری              ۱۰۶

جدول ۱۶: وضعیت کسانی که تأمین کننده هزینه زندگی دختران فراری هستند    ۱۰۷

جدول ۱۷: وضعیت فعلی زندگی دختران فراری نزد اعضای خانواده و سایرین     ۱۰۸

جدول ۱۸: توزیع درصدی زندگی افراد دیگر با خانواده دختران فراری               ۱۰۹

جدول ۱۹: توزیع درصدی اظهارنظر دختران فراری در خصوص وضعیت عاطفی خانواده ۱۱۰

جدول ۲۰: وضعیت تنبیه شدن دختران فراری در خانواده……………………………. ۱۱۱

جدول ۲۱: توزیع درصدی نوع و شدت تنبیه دختران فراری………………………… ۱۱۲

جدول ۲۲: توزیع درصدی وضعیت تحصیلی دختران فراری……………………….. ۱۱۳

جدول ۲۳: وضعیت ترک مدرسه بدون اجازه اولیای مدرسه……………………….. ۱۱۴

جدول ۲۴: وضعیت مقررات مدرسه از دید دختران فراری…………………………… ۱۱۵

جدول ۲۵: توزیع درصدی ارتباط مناسب دختران در دوران مدرسه با اولیای مدرسه ۱۱۶

جدول ۲۶: وضعیت انگیزش تحصیلی دختران فراری از دید خود………………….. ۱۱۷

جدول ۲۷: میزان علاقه به رشته تحصیلی دختران فراری…………………………….. ۱۱۸

ادامه فهرست جداول

جدول ۲۸: وضعیت میزان تأئید دوستان دختران فراری توسط خانواده و اولیای مدرسه ۱۱۹

جدول ۲۹: توزیع درصدی نوع ارتباط دختران فراری با جنس مخالف                ۱۲۰

جدول ۳۰: میزان ارتباط دختران فراری با جنس مخالف…………………………….. ۱۲۱

جدول ۳۱: توزیع فراوانی مدت ارتباط دختران فراری با جنس مخالف                ۱۲۲

جدول ۳۲: درصد مشورت دختران فراری با افراد  برای فرار از منزل                    ۱۲۳

جدول ۳۳: توزیع درصد زمان فکر فرار از منزل دختران گروه نمونه                    ۱۲۴

جدول ۳۴: توزیع درصد میزان برنامه ریزی برای فرار دختران از منزل                  ۱۲۵

جدول ۳۵: توزیع درصدی نقش هر عامل در فرار دختران از منزل…………………. ۱۲۶

جدول ۳۶: نتایج آزمون خی دو بین وضعیت عاطفی خانواده و گروه فراری         ۱۲۷

جدول ۳۷: خلاصه نتایج ارتباط بین تنبیه شدن و عضویت در گروه عادی و فراری ۱۲۸

جدول ۳۸: ارتباط با جنس مخالف، میزان ارتباط و مدت ارتباط…………………… ۱۲۹

جدول ۳۹: خلاصه نتایج آزمون خی دو بین:

میزان ارتباط با جنس مخالف و عضویت در گروه عادی و فراری………………… ۱۳۰

جدول ۴۰: ارتباط آماری بین مدت ارتباط با جنس مخالف:

با عضویت در گروه عادی و فراری…………………………………………………….. ۱۳۱

ادامه فهرست جداول

جدول ۴۱: شاخص های شغل پدر و مادر و میزان درآمد آنها……………………… ۱۳۲

جدول ۴۲: خلاصه نتایج آزمون خی دو بین میزان درآمد پدر……………………… ۱۳۳

جدول ۴۳: ارتباط بین شغل مادر با عضویت دختران آنها در گروه عادی و فراری ۱۳۴

جدول ۴۴: ارتباط بین میزان درآمد مادر با عضویت در گروه عادی و فراری        ۱۳۵

جدول ۴۵: فقر فرهنگی خانواده احتمال فرار دختران…………………………………. ۱۳۶

جدول ۴۶: میزان ارتباط بین اعتیاد پدر با عضویت درگروه عادی و فراری           ۱۳۷

جدول ۴۷: میزان ارتباط بین تحصیلات مادر با عضویت در گروه عادی و فراری  ۱۳۸

جدول ۴۸: میزان ارتباط بین اعتیاد مادران با فرار دختران نوجوان………………….. ۱۳۹

جدول ۴۹: ارتباط بین جمعیت خانواده با فرار دختران نوجوان…………………….. ۱۴۰

جدول ۵۰: ارتباط بین وضعیت تحصیلی دختران با فرار……………………………… ۱۴۱

جدول ۵۱: نتیجه آزمون خی دو برای میزان ترک بدون اجازه مدرسه                 ۱۴۲

جدول ۵۲: میزان ارتباط بین نظر دختران فراری و عادی نسبت به مقررات مدرسه با فرار  ۱۴۳

جدول ۵۳: نتیجه آزمون خی دو برای ارتباط مناسب با اولیای مدرسه                  ۱۴۴

جدول ۵۴: میزان انگیزش تحصیلی گروه عادی و فراری…………………………….. ۱۴۵

جدول ۵۵: نتیجه آزمون خی دو میزان علاقه به رشته تحصیلی…………………….. ۱۴۶

جدول ۵۶: مقایسه میزان تأیید دوستان دختران عادی و فراری………………………. ۱۴۷

برای دسترسی سریع به لیست پایان نامه های سایت و جستجو بین آنها در بالای همین صفحه به لینک لیست پایان نامه های موجود بروید.
نام محصول:   پایان نامه علل فرار دختران از خانه
دانلود:  
قیمت محصول:   16800 تومان
تعداد صفحه:   165 صفحه - ورد: قابل ویرایش
آدرس پست الکترونیکی بدون www و به شکل زیر وارد نمائید:
example@gmail.com
example1@yahoo.com
بجای example نام ایمیل خود را وارد میکنید
دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
امکان خرید با کلیه کارت های عضو شتاب
و همچنین فایل بصورت ورد قابل ویرایش می باشد
>> اگر به هر دلیلی پروژه، پایان نامه، تحقیقات مورد نظر را پیدا نکردید می توانید با پشتیبانی سایت تماس برقرار نمائید، در صورت موجود بودن برای شما ارسال می کنیم. <<